/Ferling József
Ferling József 2018-05-15T19:41:54+02:00

FERLING JÓZSEF

Magyar pr- és kreatív kommunikációs szakember, a Pécsi Tudományegyetem címzetes egyetemi docense jelenleg a nevét viselő FERLING Kft. stratégiai és üzletfejlesztési igazgatója, amelyet (és jogelődeit) több mint 20 éven keresztül ügyvezető igazgatóként vezette. 2015-től a Magyar PR Szövetség örökös tagja, melynek 2000 és 2002 között alelnöke, majd 2005-ig elnöke volt.

A hírnévprofesszorként is emlegetett kommunikációs szakember gyakorlati példák segítségével mutatja be, hogy a hatékony kommunikáció milyen esélyeket kínál és hogy a hitelesség az így megszerezhető láthatóság reflektorfényében is megőrizhető.

Üzleti kommunikációs tréningjein vállalat- és intézményvezetők, cégtulajdonosok, fiatal vállalkozók sajátítják el a hatékony kommunikáció gyakorlatát. Negyed évszázad alatt 10 iparágban, 76 vállalat kommunikációjának szervezését, 26 felsővezető támogatását, több száz kommunikációs és marketing szakember képzését segítette tapasztalataival

Nevéhez fűződik a Hiteles és sokoldalú tájékoztatás díjának megalapítása (Baranya megye, 1998.), és az Internetes Kultúra Fővárosa díj ötlete (Magyar Marketing Szövetség Év Honlapja pályázat, 2011.)

A FERLING 2012-ben és 2014-ben az MPRSZ által kiosztott Sándor Imre PR-díjat nyerte meg, 2017-ben pedig Az ÉV Turisztikai Kommunikációs projektje díjat az Iránytű szakmai versenyen.